Asiakaspalvelu: +358 50 4622 811

Toimitusehdot

 

Verkkokaupan toimitusehdot
(Voimassa 22.9.2014 alkaen)

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Studio25 Oy. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Toimitusmaksut (voimassa 28.4.2016 alkaen)

Verkkokaupassa alle 50€  tilauksen postimaksu on 8,90€, tilattujen tuotteiden määrästä riippumatta. Yli 50€ tilaukset toimitamme veloituksetta. Postilähetykset toimitetaan normaalisti lähimpään postiin, josta voit noutaa ne vastaanotettuasi saapumisilmoituksen. Saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestinä. 

Mikäli valitset toimituksen lähimpään Studio25 myymälään, niin sinulle ei tule postimaksua - toimitus ilmainen. Studio25 myymälän löydät seuraavilta paikkakunnilta: Laitila, Uusikaupunki ja Rauma.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettaessa tuote/tuotteita tarvitsee muistaa täyttää palautuskaavake verkossa. Tuotteen palauttaminen maksaa postimaksun 8,90€. Voit myös palauttaa tuotteen ilmaiseksi Studio25 myymälöihin kahden viikon sisällä tuotteen ostosta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Palautusosoite :

Studio25 Tukku
Vihtorinkatu 7
(Vihtorintori)
23800 LAITILA

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen: webshop(at)studio25.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan verkkokaupassa sitä, että tuotteen hinta poikkeaa selvästi ja merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta (esim. hinnan ollessa 0,00 euroa). Tällaisessa tapauksessa virheellinen hinta poikkeaa niin selvästi oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.

Erimielisyystilanteet

Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Voit halutessasi käynnistää riita-asian käsittelyn myös verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ODR) kautta. ODR-foorumissa asioidessasi tarvitset Studio25:n sähköpostiosoitteen, joka on webshop(at)studio25.fi. 

Kuluttajaneuvonnan sivuille

Kuluttajariitalautakunnan sivuille  

ODR foorumin sivuille  

Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

 

 

 

 

 

 

Twitter

  • Twitter feed loading

Facebook